Tempahan Apam dan Felt Craft dibuka

Read if you're cute.

Sunday, January 23, 2011

Fridge magnet

Hello,

this is my first fridge magnet. I was thinking of something cute, sweet and nice to my newly-weds close friend, Zeze. Masa tu tgh sibuk buat-buat sibuk tetiba datang idea best.

Usually, people will give electric appliances kan. Tapi I rasa why not I create something to attach to the stuff, contohnya fridge magnet ni la. Design apa ye yang sesuai dgn dapur? Mestilah something munchy and sweet kan. So, there u go. Cupcake!




Kat dalam ni siap boleh isi notes. Kot-kot nak pegi pasar lupa beli barang, letak notes kat situ dulu kan. hihi. (ada kitty tgh menyorok tau)

Yup, Love is Kind


Newly-wed couple brad


Z & D. (Zeze & Dayah)

Want something like this? mana lah tahu nak bagi pada si dia sempena Hari Kekasih ni? hihi

Design boleh pilih ya. Tak kesah nak letak kat mana, fridge ke, meja study ke, or mana-mana yg leh lekat dgn magnet :)

No comments:

Post a Comment